REGULAMIN UCZESTNICTWA W ZAJĘCIACH I WARSZTATACH PROWADZONYCH PRZEZ CENTRUM EDUKACJI TEDDY
1.Wstęp
- Niniejszy Regulamin uczestnictwa w zajęciach i warsztatach CEdu Teddy (dalej: “Regulamin”) określa warunki świadczenia usług przez Usługi Edukacyjne Teddy Aleksandra Bartyska-Łaniec, adres: ul. Czubińskiego 1A/9, 80-215 Gdańsk, NIP: 957 111 21 97, REGON: 382084475 (zwanej dalej „Szkołą”) na rzecz Kursantów i zawarcia umowy między Szkołą i Kursantami.
- CEdu świadczy usługi w zakresie kursów językowych, zajęć matematyki oraz warsztatów artystycznych zgodnie z aktualnymi informacjami odnośnie dostępności kursów/ zajęć/ warsztatów na stronie internetowej Szkoły.
- Zapisy na kursy są organizowane przez cały rok w trybie ciągłym.
- Regulamin stanowi ogólne warunki Umowy.
- Regulamin określa warunki organizacji i przeprowadzania wszystkich zajęć i warsztatów oraz sposobów płatności.
- Każdy z kursantów ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem przed rozpoczęciem zajęć i zaakceptować go. Za kursantów, którzy nie są pełnoletni odpowiedzialność ponoszą opiekunowie prawni. Akceptacja Regulaminu przez osoby uprawnione, w trakcie zapisów na wybrany kurs, jest niezbędna, aby kursant rozpoczął naukę w Szkole.
- Zapisanie się na zajęcia w Szkole wiąże się z przekazaniem danych osobowych, które jest niezbędne w celu realizacji usługi. Zasady przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie internetowej Szkoły.
- Komunikacja pomiędzy Szkołą a Kursantem, z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w Regulaminie, odbywa się za pośrednictwem panelu kursanta lub drogą elektroniczną – na adres Szkoły: ue.teddy@gmail.com oraz adres poczty elektronicznej Kursanta, podany przy zawieraniu umowy.
- Do zawarcia umowy ze Szkołą dochodzi za pośrednictwem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość. Umowa zawarta zostaje na czas określony odpowiadający czasowi trwania Kursu (zgodnie z harmonogramem).
- Kursant ma prawo do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym, jeżeli zaproponowane przez Szkołę godziny zajęć nie są dogodne dla uczestnika i odbiegają od pierwotnego terminu zgłoszonego przez Kursanta, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości z planowanym terminem spotkań przez Szkołę.
2.Zajęcia grupowe
- W ramach Kursu Szkoła zapewnia Kursantowi kurs językowy, gdzie jedna godzina lekcyjna wynosi 55 min. Ilość lekcji w danym Kursie oraz koszt Kursu podane są w formularzu zapisu w opisie grupy zajęciowej, do której Kursant dokonuje zapisu.
- Szkoła zobowiązuje się zorganizować zajęcia lekcyjne w grupie liczącej 2-6 osób. Jeżeli liczba słuchaczy w grupie spadnie, Szkoła ma prawo aktualizacji ceny kursu wg cennika podanego przy podpisaniu umowy lub rozwiązać grupę, proponując Kursantowi uczestnictwo w innej grupie na tym samym poziomie, a gdyby było to niemożliwe, Szkoła zwróci Kursantowi niewykorzystaną część wniesionej przez niego opłaty, proporcjonalnie do ilości niezrealizowanych godzin lekcyjnych.
- Szkoła zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań w celu zapewnienia najwyższego poziomu nauczania.
- Szkoła pomaga Kursantowi w zapewnieniu niezbędnych materiałów dydaktycznych (podręcznik, ćwiczenia). Przy zapisie konieczne jest wniesienie opłaty za podręcznik. W trakcie trwania kursu Szkoła udostępnia dodatkowe materiały edukacyjne bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Kursanta.
- Zajęcia mogą odbywać się w trybie stacjonarnym lub w trybie zdalnym (tzw. online) – informacja o trybie nauki podana jest w opisie grupy zajęciowej, do której Kursant dokonuje zapisu.
- W razie nieobecności Kursanta na zajęciach, Szkoła nie zwraca żadnych opłat za niewykorzystane przez niego godziny lekcyjne.
- Kursantowi przysługuje dwukrotne zgłoszenie nieobecności na zajęciach w ciągu trwania kursu za pośrednictwem panelu kursanta. Nieobecność należy zgłosić 24 godziny przed planowanymi zajęciami. Prawidłowe zgłoszenie pozwoli na odrobienie zajęć w późniejszym terminie. Odrobione zajęcia zostaną przeprowadzone w trybie zdalnym lub stacjonarnym, jeśli istnieje taka możliwość związana z dostępnością sali oraz lektora. Szkoła nie ponosi dodatkowych opłat związanych z wynajmem sali w celu odrobienia zajęć. Możliwym jest odrobienie zajęć w innej grupie zajęciowej na tym samym poziomie.
- Szkoła ma prawo do odwołania zajęć grupowych trwającego już Kursu, jeżeli konieczność ta wynika z przyczyn od Szkoły niezależnych. Szkoła zobowiązuje się informować Słuchacza z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem o ewentualnej zmianie lub odwołaniu terminu zajęć. W wyjątkowych przypadkach Szkoła zastrzega sobie prawo odwołania zajęć w trybie natychmiastowym. Szkoła zobowiązuje się realizować nieprzeprowadzone zajęcia w terminie uzgodnionym z grupą do której został zakwalifikowany Kursant lub – gdy jest to niemożliwe – do zwrócenia Kursantowi opłaty za nieprzeprowadzone zajęcia.
- W przypadku zaistnienia siły wyższej w szczególności epidemii lub innych okoliczności o charakterze powszechnym (zmiany legislacyjne, ograniczenia w prowadzeniu działalności) Szkoła zastrzega sobie możliwość świadczenia usług za pośrednictwem środków zdalnego porozumiewania się.
3. Zajęcia indywidualne
- Szkoła świadczy usługi na rzecz Kursanta w zakresie nauki indywidualnej, zgodnie z programem dostosowanym do poziomu wiedzy Kursanta.
- Szkoła zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań w celu zapewnienia najwyższego poziomu nauczania..
- Szkoła pomaga Kursantowi w zapewnieniu niezbędnych materiałów dydaktycznych (podręcznik, ćwiczenia). Przy zapisie konieczne jest wniesienie opłaty za podręcznik. W trakcie trwania kursu Szkoła udostępnia dodatkowe materiały edukacyjne bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Kursanta.
- Zajęcia mogą odbywać się w trybie stacjonarnym lub w trybie zdalnym (tzw. online), zgodnie z preferencjami Kursanta.
- W przypadku konieczności odwołania przez Kursanta zajęć, Kursant zobowiązany jest powiadomić szkołę za pośrednictwem panelu kursanta najpóźniej 24 godziny przed planowanymi zajęciami. Kursantowi przysługuje możliwość jednokrotnego odwołania zajęć w trakcie trwania kursu (roku szkolnego).
- W przypadku spełnienia warunków wskazanych w pkt 5, Szkoła nie pobiera opłaty za zajęcia, które zostały odwołane.
- W przypadku naruszenia warunków wskazanych w pkt 5, za zajęcia, które się nie odbyły Kursant zobowiązany jest uiścić pełną opłatę.
- Kursantowi przysługuje dwukrotne zgłoszenie nieobecności na zajęciach w ciągu trwania kursu za pośrednictwem panelu kursanta. Nieobecność należy zgłosić 24 godziny przed planowanymi zajęciami. Prawidłowe zgłoszenie pozwoli na odrobienie zajęć w późniejszym terminie. Odrobione zajęcia zostaną przeprowadzone w trybie zdalnym lub stacjonarnym, jeśli istnieje taka możliwość związana z dostępnością sali oraz lektora. Szkoła nie ponosi dodatkowych opłat związanych z wynajmem sali w celu odrobienia zajęć.
- Szkoła ma prawo do odwołania zajęć lub wprowadzenia zmian w terminarzu zajęć, jeżeli konieczność ta wynika z przyczyn od Szkoły niezależnych. Szkoła zobowiązuje się informować Kursanta z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem o ewentualnej zmianie lub odwołaniu terminu zajęć. W wyjątkowych przypadkach Szkoła zastrzega sobie prawo odwołania zajęć w trybie natychmiastowym. Zajęcia nieodbyte z winy Szkoły odrabiane są w innym terminie lub jeśli jest to niemożliwe, opłata nie jest pobierana.
- W przypadku zaistnienia siły wyższej w szczególności epidemii lub innych okoliczności o charakterze powszechnym (zmiany legislacyjne, ograniczenia w prowadzeniu działalności) Szkoła zastrzega sobie możliwość świadczenia usług za pośrednictwem środków zdalnego porozumiewania się.
4. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
- W celu prawidłowego korzystania ze Strony i innych oferowanych przez Usługodawcę usług konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych: a. posiadanie dostępu do sieci Internet; b. posiadanie przeglądarki internetowej umożliwiającej korzystanie z panelu rezerwacji; c. posiadanie aktywnego konta e-mail.
- Zakazuje się Kursantowi dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w szczególności: a. naruszających dobre imię osób trzecich; b. naruszających tajemnicę przedsiębiorstwa osób trzecich; c. naruszających praw własności intelektualnej osób trzecich; d. stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji; e. namawiających do jakichkolwiek działań niezgodnych z prawem.
- Słuchacz kursów online powinien mieć dostęp do komputera, internetu, słuchawek i kamerki.
5. Płatności
- Kursant jest zobowiązany do dokonywania miesięcznej opłaty do ostatniego dnia bieżącego miesiąca. Płatności można dokonać gotówką lub przelewem.
Dane do przelewu:
Aleksandra Bartyska-Łaniec Usługi Edukacyjne Teddy
Nr konta: 70 1160 2202 0000 0003 7203 7806 (Bank Millennium), tytułem: imię i nazwisko Kursanta, okres rozliczeniowy
6. Rezygnacja
- Kursant będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie do 14 dni, ale nie później niż na dzień przed rozpoczęciem Kursu – bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
- Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie Szkole oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie powinno być przesłane do Szkoły najpóźniej z upływem 14 dnia od daty zawarcia Umowy, pocztą elektroniczną na adres: ue.teddy@gmail.com
- W przypadku płatności za kurs z góry, Szkoła zwróci Konsumentowi cenę uiszczoną za nieodrobione zajęcia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania skutecznego oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Szkoła dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument i na rachunek bankowy, z którego płatność została uiszczona.
- Kursant ma prawo wypowiedzieć umowę z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia.
7. Reklamacje
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adres ue.teddy@gmail.com. Szkoła ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
8. Ochrona danych osobowych
- Kursant (lub przedstawiciel ustawowy Kursanta) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych Kursanta, zawartych w umowie o uczestnictwo w kursie językowym, w zakresie niezbędnym do prowadzenia rekrutacji, kursu, dokonywania rozliczeń oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń Szkoły i przekazywania danych w tym zakresie innym podmiotom, zgodnie z art. 13 ww. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Szkoła informuje, że:
- Administratorem Pana/i danych osobowych jest Aleksandra Bartyska-Łaniec, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Usługi Edukacyjne Teddy” z siedzibą w Gdańsku (80-215), przy ul. Zygmunta Czubińskiego 1A/9.
- Pana/i dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonywania niniejszej Umowy, w zakresie niezbędnym do wykonania tej Umowy, zakładania i zarządzania tzw. kontem studenta, umożliwiania korzystania z usług platformy e-learningowej, ewentualnej windykacji należności, obsługi reklamacji, płatności, a nadto wymaganych prawem czynności podatkowych i rachunkowych.
- Pana/i dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom zewnętrznym w postaci podwykonawców lub podmiotów świadczących usługi informatyczne, hostingowe, doradcze, księgowe, płatnicze, prawnicze, na podstawie odrębnie zawartych umów, w których wymienione podmioty zobowiązane są do zapewnienia bezpieczeństwa danych wymaganego przepisami RODO.
- Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Pana/i dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane do momentu ustania obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa.
- Posiada Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia (o ile jest to prawnie dopuszczalne), ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
- Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
- Pana/i dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem zawarcia i realizacji Umowy.
9. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych odpowiednio stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.


Aleksandra Bartyska - Łaniec
792 799 705
ue.teddy@gmail.com
Centrum Pogodne
box 2.08
Gdańsk Ujeścisko
ul. Królowej Jadwigi 137
box 2.08
Gdańsk Ujeścisko
ul. Królowej Jadwigi 137